Vraag & Antwoord

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je iets leuks gezien dat je graag wilt bestellen? In een paar eenvoudige stappen heb je het al in huis! Je kunt de gewenste producten aan je winkelmandje toevoegen. Je kunt tussendoor je winkelmandje bekijken en aanpassen. Zodra je klaar bent kun je afrekenen door op je winkelmandje te klikken waar je vervolgens het bestelformulier in kunt vullen. Betalen gaat via directe bankoverschrijving. Na je bestelling ontvang je een automatisch gegenereerde e-mail met daarin het ontvangstbewijs van je bestelling met de factuurgegevens.

Hoe kan ik betalen?

Betaling geschiedt voorafgaand aan de levering van je bestelling. Betalen bij Sproet en Zoet is mogelijk via een bankoverschrijving.
Maak het bedrag over op IBAN nr. NL88INGB0006437878 t.a.v. Wendy van den Heuvel onder vermelding van je bestelnummer.

Wat zijn de verzendkosten? 

Sproet en Zoet hanteert een vast verzendtarief binnen Nederland van €4,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Na ontvangst van betaling worden bestellingen uit voorraad, binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd. Mocht dit door omstandigheden afwijken, dan krijg je hiervan bericht. Laat je iets in opdracht maken dan krijg je vooraf te horen wanneer het product ongeveer verzonden zal worden. De levertijd hangt daarna af van PostNL. Je ontvangt een verzendbevestiging per mail. Sproet en Zoet is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die het onderweg oploopt. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Je kunt via de webshop bestellingen plaatsen als je in Nederland woont. Als je in een ander land woonachtig bent en toch graag een bestelling wilt plaatsen, stuur me dan een e-mail (info@sproetenzoet.nl).

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Mijn bestelling is een cadeau voor een ander. Kan ik deze laten inpakken door Sproet en Zoet?

Alle bestellingen worden standaard feestelijk en zorgvuldig verpakt. Is het voor een speciale gelegenheid? (Kerst, Sinterklaas, verjaardag…) Vermeld dit dan tijdens het invullen van je bestelformulier in het vakje ‘bestelnotities’ zodat ik hier rekening mee kan houden.Wil je de ontvanger verrassen met een persoonlijke boodschap? Laat je tekst achter en ik zorg dat er een persoonlijk kaartje bij zit namens jou.

Hoe kan ik een slinger met naam/tekst erop bestellen?

Plaats de slinger van je keuze in het winkelmandje en kies hierbij voor de optie “met naam/tekst.” Tijdens het bestelproces kun je in het daarvoor bestemde vakje je de naam/tekst plaatsen die je graag erop wilt. Tip! Zorg ervoor dat alle letters ook daadwerkelijk op de slinger passen. Liever een een ander aantal vlaggetjes? Mail dan even naar info@sproetenzoet.nl voor de mogelijkheden.

Ik wil graag het geboortekaartje laten naschilderen. Hoe kan ik deze bestellen?

Mail een foto van het geboortekaartje naar info@sproetenzoet.nl Daarna kan ik je vertellen wat de mogelijkheden zijn en een prijsopgave geven. Ik werk met acrylverf, maar ook met stof en vilt. Afhankelijk van het geboortekaartje kunnen we samen in overleg bepalen wat het mooist is om te gebruiken!

Is het ook mogelijk om producten op maat te laten maken?

Ja, ik werk ook in opdracht. Wil je bijvoorbeeld graag een speciaal schilderij, bloembroches voor een bruiloft of vrijgezellenfeest? Er is van alles mogelijk. Wil je meer info over de mogelijkheden of je idee voorleggen? Mail mij dan even op info@sproetenzoet.nl

Hoe houd ik de Sproet en Zoet (kinder-) schortjes mooi?

De kinderschortjes kunnen schoongemaakt worden met een vochtige doek. Wees voorzichtig met schuur-en bleekmiddelen, scherpe voorwerpen en bepaalde kleurstoffen. (zoals tomaten, kerrie, mosterd etc.) Door zonlicht kunnen de schortjes verkleuren.

Hoe kan ik in het “Gastenboek” schrijven?

Ben je enthousiast over je aankoop en wil je dit graag met anderen delen? Stuur dan je reactie met foto(‘s) naar info@sproetenzoet.nl o.v.v. “Gastenboek” Deze zullen alleen voor het “Gastenboek” gebruikt worden en niet voor andere doeleinden.

Kan ik een artikel ruilen of retour sturen?

De producten van Sproet en Zoet worden met veel liefde en zorg gemaakt. Mocht het product desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan is het mogelijk je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren of om te ruilen voor een ander/nieuw product. Gebruik hiervoor het retourformulier en lees hieronder de voorwaarden bij een retourzending.

Bij een retourzending gelden de volgende voorwaarden:

*Sproet en Zoet dient na ontvangst van je bestelling (binnen 14 dagen) per mail op de hoogte te worden gebracht met daarin het bestelnummer, naam, adres en rekeningnummer;
*Bestellingen kunnen alleen geretourneerd/omgeruild worden als ze onbeschadigd en ongebruikt zijn;
*Producten in opdracht gemaakt (bijv. een schilderij) kunnen niet geretourneerd worden.
*De verzendkosten voor een retourzending zijn voor de koper, tenzij het om een vergissing van Sproet en Zoet gaat, of het artikel gebreken vertoont die niet door handelen van de koper zijn ontstaan.
* De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar Sproet en Zoet. Mijn advies is dan ook om het goed te verpakken en te verzenden met een track en trace code. Beschadigde retourzendingen worden niet gecrediteerd.
* Zorg dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Eventuele boetes worden verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
* Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd worden ook de betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte wordt geretourneerd wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
* Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door Sproet en Zoet zijn ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee betaald is. Indien gewenst kan een ander rekeningnummer worden opgegeven.
* Mocht de zending onvoldoende gefrankeerd zijn kan er een vertraging op terugbetalen komen van maximaal 21 dagen.

Download en print hier het RETOURFORMULIER

Kun je het antwoord op je vraag hier niet vinden? Mail dan naar info@sproetenzoet.nl waarna ik je graag verder help! 😃